Tamás és a vidámpark

Szombaton elmentünk az evangélikus gyülekezet fiatalságával a Madridtól délre fekvő óriás vidámparkba. Nem kedvelem túlzottan ezt a fajta szórakozást, de már írtam, hogy most nem igazán lehet válogatni. Voltunk vagy huszan. Úgy voltam a parkkal, mint némely tévéfilmekkel szoktam lenni: nem hoz lázba a műfaj, inkább tölteném mással az időt, de ha már megnézem, el kell ismernem, hogy nagyon jól megcsinálták. Egy egész kis meseváros van felépítve a Warner Bros (Tapsi Hapsi meg a többiek) jegyében. Gyerekekkel tényleg egy egész napot végig lehetne itt szórakozni, sőt, valószínűleg az is kevés lenne (reklámozzák is, hogy "gyere vissza holnap" töredék áron).

A játékok, mint minden vidámparkban, persze arról szóltak, hogy minél vizesebbek legyünk, vagy a szabadeséshez minél közelebbi állapotba kerüljünk. (Mindkettő igencsak megnehezíti a fényképezést.) A vízzel nem volt bajom (eltekintve attól, hogy bőrcipő volt rajtam), a többiek a mindenféle gyorsulást-zuhanást is nagyon élvezték. Én el bírom viselni ezt az élményt, ha valamiért szükség van rá - idefele két repülővel is felszálltam -, de azért szórakoztatni nem ezzel szeretem magamat, ha választhatok. Ha kételkednél: igen, ami ott a képen kilóg, az a lábuk.










A többiek természetesen csak azokat a játékokat tartották izgalmasnak, amiknél ilyen tábla volt. Így aztán mérsékelten tartottam velük. Később észrevettem, hogy tényleg könnyebb elviselni, ha sikítozol meg kiabálsz közben. Vajon kipróbáljam visszafele a repülőn? :-)


Nagyon meleg nap volt, úgyhogy nagyjából félóránként összevizeztük magunkat az ilyen szökőkutaknál. Nem vittem napozókrémet, és azt hittem, hogy délutánra nagyon leégtem a napon, de másnap kiderült, hogy egyáltalán nem.


További fényképeket a képtáramban találtok. (Mivel ezeket a képeket már a spanyoloknak is megmutatom, elkezdtem spanyolul is feliratozni őket.)

Újabb történet. A mobilszolgáltatóm ismét egy kis meglepetéssel kedveskedett. Küldtek SMS-t, hogy jöjjek be abba a boltba feltölteni az egyenleget tetszőleges összeggel, ahol vettem a kártyát, és kapok ajándékot. Mikor fogyóban volt a kártyáról a pénz, el is mentem, és feltöltöttem. Adtak egy hosszúujjú reklámpólót, amely a címkéje szerint L-es méretű és 100% pamut. Én mindkettőben kételkedem. Törlőrongynak mondjuk még jó lesz.

Ha tudnátok, milyen nehéz lefényképezni magadat, ha egyedül vagy otthon...

Nincsenek megjegyzések: